Saturday, April 17, 2010

MUKTAMAR KAWASAN

Wah.....lama tul aku tak update aku punya blog. tulis pun dah lama aku tak buat. ponat jang!!! brape bulan ye? lama juga aku tak tengok blog aku. tu dia ada lg komen. ada lg yg nak ikut dan minat ngan blog bodo aku ni..... blog aku bodo ker? ntah. ko nilai la sendri. aku tulis suka suka je. kao kau orang kata okey.....hmmm. aku pun bukannyer rajin sangat nulis.
Tadi, aku g lah kemuktamar pas kawasan aku kat kg sepakat, rompin. memang dah lama sesangat aku tak ikut muktamar ni, sejak aku betugas di putrajaya. kan keje beso pun.....pilot bas jer......tu pun dah ek sampai tak ingat jemaah.....kali ni aku jadi pemerhati je. aku g satu kete dengan aku punya wife, dan dua orang jiran pompuan aku. suami diorang xnak ikut. abis muktamar kul 3.15. balik singgah muadzam. ade pasar minggu. beli la sesikit untuk makan 2 orang. anak mane ade......semua dah keje ......ade sorang je kat u macang. yang ni pun xtau aku nak cakap....selalu je mintak fulus.....aku bukan jutawan macam adik najib. parak gak aku kalau cam ni......
nak citer ape lagi....? hentam saje la labuuuuu.........

No comments: