Sunday, April 19, 2009

nadi putra


taunni dah dekat lima taun aku keja kat nadiputra ni. jemu tu jemu juga la, tapi nak buat macammana......anak sekolah lagi kat kajang ni. kalau ikutkan ati mau aku berenti lama dulu...... kena sabor je le.... sampai abis dia amik peksa spm nanti.
kaki aku pun selalu aje sakit sakit.....maklumla dah tua......tu pun aku tak sador lagi ker.....? mak datok......dah lima ploh tujuh taun dah akuni rupenyer.......bila lagi la aku ni nak betobat. dosa dah melambak lambak, sok sok dah dekat nak mati takut tak sempat betobat plak.....na'uzubillah min zalik......jauhkanlah aku dari dosa maksiat yang berterusan, ya Allah...
macammana le rasenyer orang yang nak mati ye?.......
kisah aku kat nadiputra ni pun banyak juga yang ......hai tak tau nak cite la.....mod tengah tak elok ni ........boring jer.....boring .........boring......
nak cakap ape 'a?? kalau bace blog orang best gak ni........

No comments: